Waar kunnen wij u mee helpen?
Herhaal medicatie
Door in te loggen op MijnGezondheid.net kunt u uw medicatie eenvoudig bestellen. U ontvangt een bevestiging en uw medicatie ligt ná 2 werkdagen klaar bij uw apotheek.
Staat de door u benodigde medicatie er niet bij, dan kunt u dit middel bestellen door het te noteren in het blokje "opmerkingen".
Naast online bestellen kunt u ook telefonisch uw bestelling plaatsen via (0598) 320186 - Toets 2
Natuurlijk kunt u ook nog altijd lege doosjes in de brievenbus deponeren.
Afspraak maken
U staat op het punt een afspraak te maken! Heeft u bij Moet ik naar de dokter? al gekeken of het nodig is?
U kunt bij uw arts, de poh en bij de assistentes een afspraak inplannen. Een afspraak duurt 15 minuten. Indien u meerdere vragen heeft vragen wij u een dubbelconsult in te plannen. Voor urgente klachten vragen wij u telefonisch contact op te nemen met de assistente.
Afspraken voor bloedafname (aanvraagformulier nodig), wratbehandelingen, injecties en bloedafname kunt u inplannen bij de assistente. Maakt u een afspraak voor oren uitspuiten, dan vragen wij u eerst 3 dagen met olie te druppelen in het oor.
In de app MedGemak of wanneer u inlogt op MijnGezondheid.net ziet u uw afspraak terug in uw persoonlijk dossier en kunt u een herinnering ontvangen.
Een ingeplande afspraak wordt direct getoond aan de assistente. Mocht zij vragen hebben over uw gemaakte afspraak dan neemt zij alsnog contact met u op. Onterecht ingeplande afspraken kunnen verwijderd worden door ons.
Tijdens afwezigheid door vakantie van dokter Smit kunt u GEEN online afspraken inplannen bij de waarnemer. Voor urgente klachten dient u telefonisch contact op te nemen met de assistente!
Stel een vraag
U kunt via het patiëntenportaal www.mijngezondheid.net een medische vraag stellen aan uw zorgverlener. U dient daarvoor in te loggen met uw DigiD met SMS-functie.
Het beantwoorden van medische vragen via e-Consult heeft beperkingen. Het is daarom van groot belang dat u onderstaande regels goed doorleest voordat u besluit uw vraag digitaal te stellen.
- Vragen die met enige spoed beantwoord moeten worden, kunt u niet per e-Consult stellen.
- Als u vermoedt dat u onderzocht moet worden, is het niet zinvol om een vraag via e-mail te stellen. U kunt dan beter een afspraak maken.
- Wij streven er naar uw vraag binnen 2 à 3 werkdagen te beantwoorden. Mocht het onverhoopt voorkomen dat u geen antwoord krijgt, dan kunt u opnieuw een e-Consult versturen of alsnog een (telefonisch) consult aanvragen.
- Wij hanteren, zoveel als mogelijk is, de landelijke regels voor e-mail zoals die zijn vastgelegd in de KNMG - richtlijn Online arts - patiëntcontact.
- Herhaalrecepten kunt u niet hier aanvragen.
Graag aangeven voor wie de vraag bedoeld is!!
Huisarts C. Smit-Oosterhuis
Openingstijden
Medewerkers
Aanwezig op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag.
Thuisarts.nl
Zoekt u specifieke informatie over gezondheid en ziekten?
Voor medische informatie verwijzen wij u graag door naar de website Thuisarts.nl.
Thuisarts.nl geeft betrouwbare en onafhankelijke informatie over gezondheid en ziekten.
Geef in onderstaand zoekveld aan waar u naar op zoek bent
Inloggen in uw medisch dossier?
Met MijnGezondheid.net kunt u 24 uur per dag, 7 dagen in de week online zorgzaken regelen bij uw huisarts of apotheek.
Zo kunt u bijvoorbeeld online een afspraak maken, herhaalmedicatie bestellen of een bericht sturen. Hoe gemakkelijk is dat?
